بمناسبت هشتم مارچ روز جهانی ی زن. کاری از رفیق بهروز وثوقی
رسانه تصویری
خواهر زنده‌ یاد محمود احمدی: نشانی مزار برادرم را می‌خواهم

نگار احمدی، خواهر زنده‌ یاد محمود احمدی، روز گذشته خودش را به هیئت همراهان جنایتکار ابراهیم رئیسی در ایذه رساند و بار دیگر خواهان دریافت نشانی مزار برادر جانباخته خود شد.

این خواهر دادخواه خطاب به همراهان رئیسی می‌گوید که همه به دنبال دو یا سه میلیون پول آمده‌اند، من اما برای یافتن استخوان‌های پیکر برادرم در اینجا حاضر شدم.

محمود احمدی، سرباز وظیفه ٢١ ساله روز بیست و نهم آذر سال گذشته در پی یورش مزدوران جمهوری اسلامی به روستای پرسوراخ ایذه کشته شد.

جمهوری اسلامی از تحویل پیکر محمود احمدی خودداری کرد و خانواده این جوان جانباخته، طبق رسوم بختياری‌ها، لباس‌های او را به صورت نمادین به خاک سپردند

مادران دادخواه کردستان راه زنان سقزی در آرامگاه آیچی را ادامه میدهند و روسری ها را از سر میکنند :

„روز جهانی زن است و حق زن همیشه ضایع شده و فرزندانمان را هم کشته‌اند، من امروز به این مناسبت روسریام را از سر بر میدارم“

هشت مارس روزمبارزه برای_برابری

روزجهانی مبارزات زنان مبارک

هشت مارس روزمبارزه برای_برابری

نه به خشونت برزنان

نه به مردسالاری_پدرسالاری

رهایی زن رهایی_جامعه

ژینا_امینی

ژن ژیانئ ازادی

زن زندگی آزادی

جنین زندآجوئی

@collective98

تمدید قرار بازداشت شریفه محمدی و نیاز فوری او به جراحی

شریفه محمدی، فعال کارگری محبوس در زندان لاکان رشت، بعد از سه ماه و چهار روز از بازداشت، توانست با همسر و فرزندش «ملاقات حضوری» داشته باشد.

سیروس فتحی، همسر وی با اعلام این خبر گفت: «شریفه از ناحیه انگشت پا، دچار عفونت شدید شده است و نیاز به جراحی فوری دارد».

عدم وجود امکانات پزشکی در بند زنان زندان لاکان رشت، موجب تشدید عفونت پای این فعال کارگری شده است.

بعد از گذشت ۹۴ روز، قرار بازداشت شریفه محمدی، مجددا تمدید شده است و رجبی بازپرس شعبه ۴ دادگاه انقلاب رشت، همچنان با تودیع قرار وثیقه‌ی وی مخالفت کرده است. با نزدیک شدن به تعطیلات نوروز، این تمدید قرار بازداشت، موجب نگرانی خانواده و دوستان وی شده است.

شریفه محمدی در دوران بازجویی در سنندج مورد ضرب و شتم بازجوها قرار گرفته است و اکنون نیز با وجود بیماری و نیاز به جراحی و رسیدگی پزشکی، همچنان در بند عمومی زندان لاکان رشت بلاتکلیف و بازداشت است.

وی در تاریخ ۱۴ آذر در منزل خود در شهر رشت بازداشت شد.

مریم عباسی‌نیکو به پرداخت جزای نقدی بدل از حبس محکوم شد

مریم عباسی‌نیکو، زندانی سیاسی محبوس در زندان دولت‌ آباد اصفهان، به پرداخت ٢٤ میلیون تومان جزای نقدی بدل از ۶ ماه حبس تعزیری محکوم شد.

وی مادر «بیتا شفیعی» نوجوان دانش‌آموزی است که در اعتراض به حملات شیمایی سازمان‌ یافته به مدارس برای مدتی بازداشت و شکنجه شد.

ژن ژیان ئازادی

اعتراضات_سراسری

@bidarzani

Keine Kommentare

Schreibe einen Kommentar

Deine E-Mail-Adresse wird nicht veröffentlicht. Erforderliche Felder sind mit * markiert

Diese Website verwendet Akismet, um Spam zu reduzieren. Erfahre mehr darüber, wie deine Kommentardaten verarbeitet werden.

اخبار زندان
گزارش مبارزه برای آزادی ـ ۷۱‏‏۲۲ فرورین ۱۴۰۳ – ۱۰ آوریل ‌۲۰۲۴‏

گزارش مبارزه برای آزادی ـ ۷۱‏ ‏۲۲ فرورین ۱۴۰۳ – ۱۰ آوریل ‌۲۰۲۴‏ در این شماره:‏ برخی از جنایت‌های اخیر آمار حداقلی جنایت‌های رژیم از شهریور ۱۴۰۱ تاکنون کشته‌های راه آزادی ‏ زندانیان سیاسی و معترضان در خطر محکومیت به اعدام عدام‌ها: نقض حق زندگی دستگیری‌ها ‏ زندانیان سیاسی: ناپدیدشده‌گان …

Uncategorized
جمهوری_اعدام در سال گذشته با بیشترین اعدام، رکورد ۸ سال اخیر را رقم زد و شورای حقوق بشر رژیم را برای هفتادمین بار محکوم کرد.

بابک علی پور، متهم سیاسی، علیرغم گذشت ۱۰۹ روز از زمان بازداشت، هنوز در بند ۲۰۹ زندان اوین و در وضعیت بلاتکلیف به سر می‌برد: به گزارش کمپین دفاع از زندانیان سیاسی و مدنی، آقای علی پور درتاریخ یکم دی م ۱۴۰۲ توسط نیروهای امنیتی در تهران بازداشت شد. تاکنون …

خاطرات زندان
یاد یاران یاد باد: بزرگداشت رفیق علی باش

در ساحل قلب ها ؛ فقط رد پای خوبان می ماند …وگرنه موج روزگار هر ردی را گم می کند..یادش هماره گرامی و ماندگار🌷 یاد یاران: بزرگداشت رفیق علی باش؛ بزرگداشت مقاومت و ایستادگی روی بهار می گردمبا دامنی از عشق و فریادآ… هچگونه جمع کنم این لاله ی پرپر …

%d Bloggern gefällt das: